Декада природничо-математичних наук 2021.

Декада природничо-математичних наук 2021.

В МППЛ з 30.11.21. по 10.12.21 тривала декада природничо-математичних наук.

Предметні декади – це масова форма позакласної роботи з навчального предмета, визначений вид діяльності, спрямований на ознайомлення і зацікавленість здобувачів освіти у конкретному предметі.
Протягом визначеного часу увага всього ліцею приковується до будь-якого предмета або напрямку виховної роботи (фізики, географії, історії, біології, профорієнтації і т.і.).

Мета предметних декад – активізувати здобувачів освіти до подальших занять з предмета, розвивати їх пізнавальні інтереси, розширювати світогляд, стимулювати творчу активність, прагнення до інтелектуального удосконалення.

У програму предметної декади було включено: випуск газет і бюлетенів про новини науки і техніки та за профілем предмета; організовано виставку малюнків, стіннівок; проведено диспути, інтелектуальні конкурси, наукові вітальні, прес-конференції, конкурси, усні журнали, огляди, інформаційні години, ігри-презентації, турніри, тренінги, змагання.

Наприклад, викладачем фізики Костіною Ю.А. був проведений захід «Наукова вітальня. Інтелектуальна гра з фізики» для здобувачів освіти першого курсу. (Фото 1,2,3,4). Викладач інформатики Шпильова О.В. провела захід «Інтелектуальне кафе «Знавці інформатики» для здобувачів освіти першого курсу та інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» для здобувачів освіти третього курсу (Фото 5,6,7,8). Викладач математики Довгаль Н.В. для здобувачів освіти другого курсу провела Інтелектуально-розважальну гру «Цікава математика» (Фото 9,10,11,12). Викладач біології Піскун С.А. для здобувачів освіти першого курсу провела тренінг «Молодь обирає здоровий спосіб життя» (Фото 13,14,15,16).

Проведені в рамках тижня заходи посилили у здобувачів освіти інтерес до предметів, прагнення пізнати нове, допомогли виявити свої творчі здібності.1 12 12.2012 11 12 12.2012 21 12 12.2012 31 12 12.2012 41 12 12.2012 51 12 12.2012 61 12 12.2012 71 12 12.2012 81 12 12.2012 91 12 12.2012 10

1 12 12.2012 121 12 12.2012 131 12 12.2012 141 12 12.2012 151 12 12.2012 16

 

 

  • Hits: 59

МІСЯЦЬ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ

МІСЯЦЬ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ

 

Цифрова грамотність – здатність безпечно та ефективно  використовувати сучасні цифрові технології в навчанні, в роботі та особистісному розвитку.

Викладачі та майстри виробничого навчання Миколаївського професійного промислового ліцею долучилися до «Місяця цифрової грамотності», переглянули освітні серіали, які допомагають розвинути цифрові навички та отримали сертифікати про успішне завершення курсу.

20211130 16194220211130 162029(1)

  • Hits: 36

Психолого-педагогічний семінар-тренинг

«Людина живе - повинна жити,

та й хоче жити – працею,

бадьорістю, радістю, посмішкою,

добрим словом. Хоче, але не

завжди може так жити. Для

цього їй потрібне здоров’я,

насамперед здорові нерви, тай до того

ж уміння їх зберегти»

В. Проскурін

    З метою підвищення рівня інформованості педагогів щодо синдрому   емоційного вигорання 25.11.2021 та 26.11.2021 практичним психологом Бондар С.А. та методистом Ахундовою Г.В. у МППЛ проведено психолого-педагогічний семінар-тренінг «Попередження професійного вигорання педагога шляхом позитивного мислення». Завданням заходу було: ознайомити педагогів з поняттям професійного вигорання, сформувати у педагогів мотивацію до самопізнання та самовдосконалення особистості, провести захід з профілактики емоційного та професійного вигорання в педагогічному колективі ліцею.

    Емоційне вигорання є актуальною проблемою сучасної закладу освіти. Втома, незадоволеність результатами власної діяльності, відчуття відсутності соціальної підтримки… Педагоги постійно відчувають великі нервово-психічні навантаження. Найскладнішим є те, що вигорання розвивається поступово, і в цьому його підступність. Людина часто не усвідомлює симптомів. Вона не може побачити себе з боку і зрозуміти, що відбувається.

   Тому профілактика емоційного вигорання починається з уміння розпізнавати і розуміти суть проблеми, причини незадоволеності в професійній діяльності, правильно оцінити власні емоційні ресурси, визначити можливі шляхи та методи психологічної саморегуляції.

         На початку семінару-тренінгу учасники визначили для себе очікування і мету, які було розміщено на «Дереві очікувань». Потім педпрацівники ознайомились з теоретичним підґрунтям поняття емоційного та професійного вигорання, його визначенням, симптомами, компонентами, зв’язком між стресом та вигоранням, причинами та ситуаціями, які це викликають та отримали рекомендації щодо профілактики.

    У якості практичного завдання учасникам було запропоновано зробити колажі у вигляді ідеального простору для них, де вони відчували б себе комфортно і відпочили.

Наступною вправою було зобразити у двох намальованих колах у відсотковому співвідношенні реальний розподіл їхнього часу на себе особисто, роботу та родину і бажаний. Розбіжності у багатьох були суттєвими, на що було отримано рекомендації намагатися наблизити реальні результати до бажаних, щоб не відчувати емоційне та професійне вигорання.

Наступною практичною вправою була «Хвилинка-відпочинка» для того, щоб навчитися робити такі вправи кожного разу, коли людина відчуває себе виснаженою.

    Учасники семінару-тренінгу працювали зацікавлено, активно, доброзичливо. Відчувались взаємоповага, щирість та відвертість. Наприкінці багато з педпрацівників ліцею відзначили, що очікування, які були поміщені на «Дерево очікувань», виправдились. Учасники відкрили для себе багато нового і цікавого, а найголовніше, – отримали гарний настрій і знання як боротись з емоційним та професійним вигоранням. Проведений семінар-тренінг досяг своєї мети.

28.11.2021 228.11.2021 328.11.2021 428.11.2021 528.11.2021 628.11.2021 728.11.2021 828.11.2021 928.11.2021 1028.11.2021 1128.11.2021 1228.11.2021 1328.11.2021 14

  • Hits: 66

Волонтери – люди доброї волі

Волонтери – люди доброї волі

5 грудня Україна і світ відзначає Міжнародний день волонтера. Все більше людей долучається до волонтерської справи, все більше молоді свій вільний час віддає іншим.

Волонтер — це покликання, спосіб життя. Волонтерська діяльність як прояв милосердя і доброчинності буде існувати доти, доки існує потреба людей у тій чи іншій допомозі та обмежена державна участь у задоволенні потреб своїх громадян, їхній соціальній підтримці.

Саме тому, з 02 грудня по 04 грудня 2021 року у Миколаївському професійному промисловому ліцеї з нагоди відзначення Міжнародного дня волонтера було проведено заходи для здобувачів освіти, щоб молоді люди долучилися до волонтерського руху, змогли ефективно реалізувати себе. Практичний психолог Бондар С.А. провела з групами І курсу відкритий діалог «Волонтери врятують світ», бібліотекар Гринько Л.А. організувала для здобувачів ІІ курсу перегляд документального фільму Б. Кутєпова про волонтерів «Тил», викладач предмета «Громадянська освіта» Коржан Т.А. залучила до інтерактивної бесіди «Хто такі волонтери» вихованців ІІІ курсу, заступник директора з НВихР провела екскурсію-огляд біля експозиції ліцею «Солдате український, я за тебе щодня благаю Бога і молю» про підтримку волонтерського руху та благодійництва педагогічним і учнівським колективами ліцею.

 4.12 14.12 24.12 34.12 54.12 64.12 74.12 9

 

  • Hits: 58

ЗУСТРІЧ З ПОЛІЦІЄЮ

Краще попередити, ніж долати наслідки...

Організація бесід і зустрічей учнівської молоді з правоохоронцями є традиційною формою превентивної роботи в ліцеї, що дозволяє здобувачам освіти глибше зрозуміти і усвідомити негативні наслідки протиправної поведінки і не допускати її в майбутньому.

Відтак 21 вересня 2021року здобувачі освіти І курсу МППЛ, групи КБ-11 і КБ-12, зустрічалися з інспекторами відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції в Миколаївської області Федоровим О.В., Павловою А., Яковенко Ю.В. і Зіньковою О.О.

Працівники поліції провели профілактичну бесіду, яка пройшла у формі активного діалогу з обговорення важливих правових питань, що є актуальними для формування правосвідомої поведінки підлітків.

Юнаки і дівчата уважно слухали розповідь правоохоронців про особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх, види і підстави адміністративної відповідальності, основні правила безпечної поведінки.

Працівники поліції дали змістовні відповіді на запитання, які виникали під час бесіди. Інспектори також розповіли про конкретні неприємні ситуації, у які можна потрапити через власну необережність, і як цього уникнути.

Особливу увагу приділили обговоренню питань булінгу, домашнього насильства, вживання наркотичних речовин. Всі присутні отримали корисну інформацію та погодились з тим, що безпека кожного залежить від нас самих. Краще попередити будь яку неприємну ситуацію, а ніж потім її вирішувати.

Педагогічний та учнівський колектив ліцею висловлює подяку інспекторам поліції за цікаву і корисну бесіду та сподівається на подальші зустрічі.

1 (1) 12 (1) 23 (1) 34 (1) 45 (1) 56 (1) 67 (1) 78 (1) 89 (1) 910 (1) 1011 (1) 11

  • Hits: 86